Damar Laut Resort

Damar Laut Resort

Tuesday 3 September 2013

Ulang Tahun Ke-2

Salam 1Malaysia..
Hari ni genap 2 tahun perkahwinan aku dan hubby..3 September...tapi kalau ikut bulan islam..hari pernikahan kami bersamaan 3 Syawal...dah lepas pun. Semakin lama tempoh perkahwinan semakin tinggi cabarannye.
Lepas ni semakin ramai org akan tanya..biler nak ade anak..huh...letih kot nak menjawabnye.. sbb mmg x akan ade jawapan..Semua ni rahsia Allah. Walau ape pun..Alhamdulillah..rumahtangga kami masih lagi bertahan walau pelbagai ujian melanda. Semakin hari semakin matang menempuh alam perkahwinan..semoga perkahwinan kami terus kekal sampai ke Jannah...In sha Allah.

Walaupun hari ini hari Anniversary kami yang ke-2..nampaknye xde sebarang sambutan..sebab hubby pergi out station ke langkawi...huh..tak bestnye. Minggu ni terpaksa tinggal sorang2 kat rumah...sangat boring sebab xde kawan..kalau ade anak...sekurang-kurangnye ade gak peneman. Ok lah..nak citer sikit pasal minggu lepas..weekend hari tu balik rumah MIL...sempat gak aku share problem hubby ngan MIL..huh sgt sporting..tak sangka..walaupun aku xde kawan nak share problem aku..tapi dengan MIL aku boleh share..aku ade..kau ade?..hehe..cuma satu perkara dia nampak kurang bersetuju biler aku cakap nak ambil anak angkat..dia kata pasal aurat..Yup sangat betul aku stuju..tapi aku akan ambil ubat hormon untuk susukan..but tiba2 MIL cakap..jiran sebelah rumah dia pernah ambil ubat pun tak mau keluar..Uhh!..boleh jadi macam tu jugak ke?...Ya ALLah..aku mohon kasih sayang Mu..kurniakan aku zuriat dari keturunan ku.


No comments:

Post a Comment