Damar Laut Resort

Damar Laut Resort

Wednesday 12 June 2013

MaSiH MeNcari

Salam der,

Hari ni menunggu masa lagi 2 hari cik P menjelma. Sengal2 badan usah cakap la...sakit pinggang memang tak bleh blah. Kemalasan cukup bagus...kelaparan pun boleh tahan jugak..perut ni asyik berkeroncong jer.
Tapi tahan jer la..lunch nanti makan puas2. Sebenarnye takde idea sangat nak menulis..tapi letak tajuk macam tu sebab terpikir pasal rawatan terbaik untuk hubby.

Ya..Allah..Kau tunjukkan lah jalan yang terbaik untuk ku. Dalam sibuk2 bekerja pun hati tak pernah lupa untuk berdoa untuk zuriat kami suatu hari nanti. Pernah juga mak tanya aku tentang keadaan ini. "sanggup ke kamu lalui keadaan ini?"...jawapan aku.."ntah la mak..selagi dia mampu untuk kawal sikap baran dia,selagi itu aku mampu bertahan..in sha Allah"..mak senyum. Tapi dalam hati aku..sedihnye...Tuhan tak menguji hambanya kalau kita tak mampu lalui...

Aku masih mencari tempat akupuntur untuk en hubby kat kawasan Ipoh. Pusat rawatan yang bagi ubat herbal hari tu tak mau buat akupuntur..aku masih yakin akupuntur akan membantu hubby. Dalam diam aku teringat yang ade sorang kawan adik aku keje kat kedai akupuntur cina..jeng..jeng..so aku pun selidik la...kawan adik aku ni pun pandai gak wat akupuntur sikit2.  tapi sebenarnye dia keje sebagai tukang kebun kat taman herba tokeh tu...oooo...so aku dapat la dia punye..adress & no tel...tapi hati ni belum berani nak call sebab takut kawan adik aku yang angkat phone..hehe..kantoi plak.


No comments:

Post a Comment