Damar Laut Resort

Damar Laut Resort

Tuesday 22 October 2013

HaRi-HaRi YanG MeMeNaTKan.

As'salam

Bila last entri ditulis? tak ingat dah..baru lagi kot..xda ape cerita yang menarik.. sekadar nak mengisi blog yang dah lama di update. Seminggu 2 yang lepas memang agak sibuk..kena oustation sampai KL. Huh memang memenatkan..pergi dan balik pada hari yang sama. Perjalanan berdua dengan mr boss sgt bosan. Buat orang yang tak biasa oustation macam aku perkara ni agak luar biasa..hehe. Mana taknya..sampai rumah malam tu pukul 9(biasanya pukul 5.30 dah terpacak depan pintu rumah)..en hubby boleh tanya aku...rindu dia tak?....berdekah2 aku gelak...takkan pergi balik sehari pun boleh rindu?...macam biasa jer pergi kerja.cuma smpai rumah lewat sikit..haha..Katanya" terasa jauh pulak bila ayang kena g KL"... Alhamdulillah..kalau betul sehebat itu rindu dia tak kala aku jauh dengan dia(jiwang pulak)



Almaklumlah..bila dah kena oustation keje2 kat ofis yang tertangguh tu..berlambak2 la. Lepas tu sambung pulak cuti hari raya korban. Aku takde buat korban pun..sekadar korban cuti jer. Mula2 berniat cuti panjang tu dapat la main dengan anak-anak buah kesayangan. Rupanya...abang aku tak dapat balik raya..huhu sedihnya. Lepas raya baru balik..sebab dia buat kekah anak dia yang no.3. Tapi terasa sekejap sangat sebab dapat main dengan anak2 dia 3 jam jer. Majlis akikahnya sangat meriah..."kalau la aku ada anak..aku pun nak buat macam tu". Moga angan2 ni jadi realiti suatu hari nanti.Majlis akikah tak buat kat rumah mak aku. Buat kat rumah MIL abang. Kebetulan masa pergi tu..aku bawa MIL aku skali. Bila dah balik rumah..mula la MIL...bercerita keinginan dia nak buat kenduri macam tu jugak...dia nak sponsor kambing. Ya Allah..itu la hati seorang ibu yang nak tengok anak dia bahgia macam orang lain. Kalau la Allah bagi peluang tu pada aku dan suami....

 p/s: Gambar buaian tu dapat dari google. Tak semapat nak snap gambar masa majlis tu.








2 comments:

  1. Kalau la Allah bagi peluang tu pada aku dan suami....
    amin,amin ya Allah...

    ReplyDelete