Damar Laut Resort

Damar Laut Resort

Wednesday 2 July 2014

TRaDiSioNaL CHiNeSe MeDiCiNe 3

Assalamualaikum..

Hari ni nak upload gambar air herba dan kapsul diabetic yg en hubby ambil hari tu.

  Gambar atas ni kapsul untuk diabetic...RM130 =20 biji

Kena telan 2 biji sehari..Alhamdulillah..en hubby tak pernah miss lagi setakat hari ni.Lepas berbuka sebiji,lepas sahur sebiji. 



  Gambar yang ni pulak air rebusan herba untuk kidney....RM55 = 14 paket

Kena minum 2 kali sehari..sama macam kapsul tu. Herba ni kena simpan freeze. Panaskan sikit sebelum minum.Huhu...semalam aku try minum sikit...pahit ya amat..en hubby kata rasanya macam kopi xde gula.

Sabtu ni kena pergi lagi,utk tengok perkembangan tahap kesihatan en hubby lepas ambil ubat ni. Kalau perkembangan positif...InsyaAllah...akan teruskan pengambilannya.

6 comments:

  1. Mahal juga ya ubat tu wiwie... X pe, semoga Allah berkati usaha ini...amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terpaksa berkorban sikit untuk kesihatan...InsyaAllah..moga usaha2 TTCian macam kita sentiasa diberkati.

      Delete
  2. salam..boleh bagi alamat atau no. telefon klinik tu? saya pun nak cuba juga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamat lengkap saya tak pasti..tapi sekadar untuk panduan tuan..
      Pusat Rawatan Tradisional Lim,Bidor...lokasi bersebelahan klinik kesihatan bidor. no telefon 0175638998(mrs po)

      Delete
  3. TQ...ada tak laman web sebagai rujukan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf tuan..saya tak pasti ada atau tidak sbb saya tahu tempat tersebut melalui seorang kawan.

      Delete